Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 22., péntek

Üzenet a szerelemből




Üzenet a szerelemből

Amióta világ a világ mindég is szerettelek!
 Te a legfontosabb vagy nekem!
Most táncol a világ körülöttem….
Minden mozog, hullámzik...
De hamarosan fogom majd a kezed, a szíved hozzám bújik.                    
Szeretlek kedvesem, én édes kedvesem!                       
Köszönöm, hogy megérkeztél az életembe  köszönöm, hogy itt vagy!                       
Elfogadlak az új életemben, elfogadlak a te új életeddel, elfogadom az én új életemet..
vibráljunk együtt tovább….
Jó, hogy megjöttél az új színekkel, összekeveredünk az én új színeimmel…
Fontos vagy nekem mert szeretlek, mert csoda a szíved, csoda a szemed...
Vibráljunk együtt ebben a szép új színes káoszban!
Vibráljunk együtt és csináljunk valami újat, vibráljunk valami újat...
Minden így van jól, minden puha és meleg
Jól van így, bízz benne!
Bízz bennem, bízz abban amit úgyis tudsz....
Ismerem ami történni fog,
már emlékszem a jövőre, már emlékszem a jövőnkre…
Ismerem ami jönni fog mert már itt volt, ez mindég így volt, ez mindég így volt…
Emlékszem a jövőre, emlékszem a jövőnkre ... emlékszem a jövőnkre....
Puha, meleg színes...vidám kis ördögök kísérgetnek bennünket...hangosan vidáman nevetve
durrogtatnak pattogtatnak körülöttünk, hogy megvédjenek bennünket, hogy elűzzék a
 rosszat... puskapor és Palo Santo illat kísér bennünket…
Elfogadlak az új életembe téged, te gyönyörű asszony...
Te vagy az én ”Ayahuasca anyám”- éljünk így ezzel a segítséggel,  már ismerem a jövőmet,
emlékszem arra ami még el sem jött, nem látom ami volt, mert még meg sem történt,
emlékszem rád, jó hogy itt vagy!
Elfogadlak, köszönlek téged...tudom megérkeztél, tudom majd itt leszel,
tudom majd ott leszek….
Szeretlek!                       
Elfogyott a múlt, megnyílt a jövő....
Emlékszem mindenre, de nem tudom elmondani... nem is kell...
elfogyott a múlt, kinyílt a jövő…
…ezt üzeni nekünk az Ayahuasca...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése