Keresés ebben a blogban

2009. január 25., vasárnap

Curriculum Vitae



Curriculum Vitae


Úgy érzem most, hogy régóta a feladatomat végzem, 
talán mindig is azt tettem,hiszen nem is tehetek mást. 
Kertész vagyok aki magot ültet. 
Növény vagyok, aki ha termőtalajt talál elszórja magvait.
A többit a természetre -egy másik kertészre bízza.
A jó magvak megfelelő földben kikelnek.S ahol megkapaszkodik a kis növény,
ott bizonyára szükség van rá.
Szerencsére ez a növény már nem ugyanolyan, mint amelyik a magot szórta. 

Mag vagyok aki nem tudom honnan, hol és mikor kelt ki
Erősen kapaszkodoka talajban, néhány hajtást, levelet, talán már hoztam is.
Már  régen nem hasonlítok arra aki a magot szórta.
Még nem hasonlítok  arra aki majd elhullajtja kis kincseit .
Sokszor nem tudom merről jön, az éltető napfény .
Bizony nem látom mibe kapaszkodom, nem miért  fúj szél s áztat eső . 

Föld vagyok ki nem tesz semmit, mégis tápot ad a magnak .
Jó kertész vagyok mert, ha kell metszem a növényt .
Rossz kertész vagyok, mert ha fáradok nem megyek vízért a folyóra s, nem öntözöm a kertet amit rám bíztak .

 - S talán víz leszek aki tisztán csendesen folyik tova, 
és  habjaiból - valahol összeáll a szeretet  tava ….


                        (1998 01.29)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése